Tiejo Keppler Consultant

Mensen en ideeën samenbrengen, 'win-win' en 'out-of-the-box' denken zijn begrippen die Tiejo het best omschrijven. Daarbij heeft hij oog voor vernieuwing en is hij altijd op zoek naar originele concepten waarvoor hij het liefst de ongebaande paden bewandeld. Het ontwikkelen van vernieuwende ‘Retail, Hospitality & Leisure’ concepten, met de juiste balans tussen ratio en emotie, business en personality, dat is zijn passie. Tiejo begrijpt de 'why & how’s' van mensen, ondernemers en de business als geheel. ‘Connecting the dots’ door het verleden met de toekomst te linken, logica en emotie te combineren met oog voor persoonlijk perspectief.

Vernieuwend bouwen zit in Tiejo’s genen. Zo was zijn overgrootvader civiel ingenieur en als directeur woningbouw van Amsterdam pionier op het gebied van de sociale woningbouw. Net als zijn overgrootvader studeerde Tiejo succesvol af als civiel ingenieur in Delft. Tiejo is echter uiterst bevlogen met een andere vorm van bouwen: commerciële binnen ruimten en interieurs. Om zijn gevoel voor business verder te versterken heeft hij een Master of Business Administration (MBA) gevolgd aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Tijdens deze MBA volgde hij een specialisatie in marketing strategie. In combinatie met jarenlange internationale ervaring in het realiseren van vastgoed projecten (o.a. Europa’s grootste winkel centrum in Londen; Westfield) en winkels voor grote internationale merken, weet Tiejo als geen ander hoe je een merk en concept (letterlijk) in de markt moet zetten.

Tiejo’s achtergrond, ervaring en persoonlijkheid zorgen ervoor dat hij een ‘business mind-set’ weet te combineren met gedegen zakelijke en technische kennis. Hij heeft daarmee de capaciteit om een zakelijke concept met emotie te kunnen vertalen naar een ruimtelijk plan. Dit plan weet hij vervolgens te realiseren binnen alle wensen van de opdrachtgever. Uitgangspunten zijn dat het project vlot (blijft) verlopen, dat deadlines worden gehaald en dat er binnen het budget wordt gewerkt. De wens van de klant is altijd het hoofddoel, maar het is de kunst om daarnaast de behoeften van overige stakeholders niet uit het oog te verliezen.